czwartek, 5 stycznia 2017

Cześć wam!
To mój pierwszy post na tym blogu i w dodatku pisze go na telefinie to nie mam pojęcia jak wyjdzie.
Chcialam się w zasadzie przywitać i przedstawić bo tego wymaga kultura osobista, a tak na poważnie to:
Mam na imie Weronika lecz nie nawidze jak mówi się do mnie pełnym imieniem wole Nika,
Mam 15 lat (w tym roku 16 ale to szczegół), mieszkam sobie w Wielkopolsce, uwielbiam podróżować, tańczyć, sport wszelkiego rodzaju, pisać opowiadania oraz fanfick'i i adrenalinę. Ponad wszystko kocham kolor czarny.
W sumie do napisania bloga zachęcała mnie moja przyjaciółka, która mnie właśnie dopinguje i nie może się doczekac wpisu.
Ostrzegam, że może być wszystkiego po trochu więc wkrótce pojawią się też zakładki.  Mam nadzieję, że każdy sobie coś dla siebie znajdzie, gdyż najprawdobniej zrobie z bloga moj tzw "czystopis" do opowiadań itd jak i pamiętnik, bo nie zawsze da rade wytrzymać ze wszystkim co nas męczy.
Myślę, że tyle starczy jak na pierwszą notkę także EJOY! Do uslyszenia w następnym poście.
~ Niki

4 komentarze:

  1. Ahhh! Kochana moja uwielbiam cię, że jesteś tu, że dzięki mojemu wsparciu, że się dzielisz z nami! Kocham cię najbardziej na świecie!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, no wiesz wkońcu udalo się Tobie mnie przekonać.
      Tez Cie kocham

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Powodzenia!:3

    http://clavel97.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń